Sázení.cz

Sázení.cz – Zvyšte své zisky ze sázení!

Centrum online sázení - aktuality ze světa sportovního sázení


Publikováno 8. 9. 2017 | vytisknout článek

Blíží se konec kamenných poboček?

Blíží se konec kamenných poboček?

Ještě před pár lety na nich stál byznys sázkových společností. Internet ale všechno otočil a dnes už jsou pobočky sázkových kanceláří spíše okrajovou záležitostí pro zhruba desetinu zákazníků. Firmy reagují snižováním jejich počtu, úplné konec ale není aktuální.

 

Dobrým příkladem může být česká jednička v oboru. Tipsport se ještě v roce 2013 chlubil tisícovkou provozoven, dnes jich má asi o 200 méně. Podle mluvčího společnosti Václava Sochora se tohle číslo bude i nadále snižovat. Chance, která patří do berounského holdingu, má asi 200 sběren.
Ruší také Fortuna, dvojka na trhu. Z jejího seznamu ročně zmizí asi dvacet míst s typickými tabulemi a obsluhou. Před pěti lety jich bylo 300, teď o něco málo víc než 200. „Strategií je využívat sportovních barů a míst, kde jsou fanoušci. Tím, že se nám daří tato místa nacházet, můžeme pouštět některé klasické pobočky,“ poznamenal mluvčí Petr Šrain.
Firmy se ale shodují v jednom. Potřebují mít kontaktní místa, kam by jejich klienti mohli zajít, když se jim nechce komunikovat přes internet nebo telefon. Pobočky navíc budují povědomí o značce, takže jich sice bude stále méně, fungovat ale zcela nepřestanou.

Dobrým příkladem může být česká jednička v oboru. Tipsport se ještě v roce 2013 chlubil tisícovkou provozoven, dnes jich má asi o 200 méně. Podle mluvčího společnosti Václava Sochora se tohle číslo bude i nadále snižovat. Chance, která patří do berounského holdingu, má asi 200 sběren.

Ruší také Fortuna, dvojka na trhu. Z jejího seznamu ročně zmizí asi dvacet míst s typickými tabulemi a obsluhou. Před pěti lety jich bylo 300, teď o něco málo víc než 200. „Strategií je využívat sportovních barů a míst, kde jsou fanoušci. Tím, že se nám daří tato místa nacházet, můžeme pouštět některé klasické pobočky,“ poznamenal mluvčí Petr Šrain.

Firmy se ale shodují v jednom. Potřebují mít kontaktní místa, kam by jejich klienti mohli zajít, když se jim nechce komunikovat přes internet nebo telefon. Pobočky navíc budují povědomí o značce, takže jich sice bude stále méně, fungovat ale zcela nepřestanou.

 


Související články


Komentáře:

  • Celkem napsáno komentářů: 0
Dosud nebyl vložen žádný komentář.

Přidat nový komentář:

*
*
*
*   
* Takto označené údaje jsou povinné


Tip dne

Liga mistrů - 26. 9.

Dortmund - Real MadridTip: 1
Kurz: 3.20

Aktuální bonusy